Anon
Register to earn points!
Login   Register

I miss you 2

I miss you 2
Do you dare to enter the house where family of 4 died?
Date added:
2015-07-10
Plays:
91542
Tags:
Rating:
Rating starRating starRating starRating starRating star

I miss you 2

Do you dare to enter the house where family of 4 died? Some say mother was demonic, so she might be responsible for the death of the others. My conviction is that this game is not scary, but more like weird. Most of the time I didn't know what or why I was doing there? Would love to hear your through down in comments. living room

This version, same as the part 1 was made by Ramy Sabah from RX Games, and it has been released this February 2015. As we all know, the first part didn't do well at all. Actually it received some really bad comments and some low ratings on darkhorrorgames.com

Let's see if this will change in part 2.

The game resembles to horror House series, but according to the author it is not related to it in any way. It is obvious where the inspiration came from but the author tried to explicitly stay unrelated to the original, probably to avoid being accused of plagiarism.

While writing the previous review, I made a statement that this is a point and click game. Some people here have correctly noted that this is not really the case. Just pointing your mouse and clicking all around not necessarily makes a game point and click, not unless all that clicking has some meaning, which is not really the case here. The idea with all the clicking in this mini-series is to trigger some jumpscaring event that will hopefully frighten the player. The problem with this concept is that once you experience the first jumpscare, from that moment on,you will constantly expecting for another jumpscare, which when finally happens, will naturally loose some of it's intensity. In scary maze games, your first scare is also the last one. I mean, who would normally fall for the same trick twice.

image of I miss you 2 horror game bathroom

Video Review by Luigikid Gaming

Mike_Schmidt_FNAFMike_Schmidt_FNAF : Awe- I thought it was gonna be scarier than the last... :'^}

sunilpokhriyalsunilpokhriyal : Hello guys I have started a horror game series.From now every Saturday i will play a horror game.This game is my first episode. Here is my gameplay link.Hope you enjoy and show your support. Thank you https://youtu.be/DSRF0GNEMUY

Diamond Dazzle TiaraDiamond Dazzle Tiara : Then ghost jump-scares didn't scare me But good game :D

xkcszxkcsz : Poor jumpscares, only scary for kids...

ninja-chibininja-chibi : horribly planned jumpscares, not very good gameplay at all

shootupsatanshootupsatan : meh

kaushik00001kaushik00001 : Noob game !

cordeliacordelia : Better graphics than the last one, at least!

MarcelinoMarcelino : jump scare, LOL

DarkAngel1999DarkAngel1999 : But it didn't scare me as bad as the 1st one. :(

DarkAngel1999DarkAngel1999 : It scared the living daylights out of me! :)

ashley the girl 1279ashley the girl 1279 : i now that i not much points but i now that nothing scary is on this game

MSKONMSKON : omg my heart lol

JaneTheKillerJaneTheKiller : I thought it will be better than the first one. I was wrong.

DaedraDaedra : only two jumscares take me :D

hamidcorehamidcore : fake

s3ns3n : huhu

FullchickenFullchicken : the first part was better

Mira795Mira795 : A little better than the first but still bad. :/

Joseph KayJoseph Kay : I played the first part and i didnt like it. Im playing the second part, and guess what? I don t like it.

serialzeroserialzero : Still the same old repetitive click-until-you-get-a-jump-scare formula, but this one had much better visuals, sound effects, and atmosphere. I'll give it three stars. XD

scary_kidscary_kid : lol, @Vampire same here :D

D3RK_KNIGHTD3RK_KNIGHT : while playing this game i sleep

scary_kidscary_kid : The problem is...it's not scary at all :/ ★★

ScientistScientist : First comment again yeah!But why do i like this low rated game so much and the first part too?I don't get it.★★★★★

You must LOGIN or REGISTER FIRST to add comments.
  • avatar
    Mike_Schmidt_FNAF (1288) - 2016-11-01, 16:53
    Awe- I thought it was gonna be scarier than the last... :'^}

  • avatar
    sunilpokhriyal (122) - 2016-09-17, 16:21
    Hello guys I have started a horror game series.From now every Saturday i will play a horror game.This game is my first episode.

    Here is my gameplay link.Hope you enjoy and show your support.

    Thank you

    https://youtu.be/DSRF0GNEMUY

  • avatar
    Diamond Dazzle Tiara (650) - 2016-09-03, 19:44
    Then ghost jump-scares didn't scare me But good game :D

  • avatar
    xkcsz (313) - 2016-04-13, 18:28
    Poor jumpscares, only scary for kids...

  • avatar
    ninja-chibi (98) - 2016-03-31, 19:55
    horribly planned jumpscares, not very good gameplay at all

  • avatar
    shootupsatan (62) - 2016-03-03, 03:31
    meh

  • avatar
    kaushik00001 (688) - 2016-02-09, 10:59
    Noob game !

  • avatar
    cordelia (2607) - 2016-02-05, 00:17
    Better graphics than the last one, at least!

  • avatar
    Marcelino (292) - 2015-11-15, 04:23
    jump scare, LOL

  • avatar
    DarkAngel1999 (129) - 2015-11-03, 16:36
    But it didn't scare me as bad as the 1st one. :(

  • avatar
    DarkAngel1999 (129) - 2015-11-03, 16:34
    It scared the living daylights out of me! :)

  • avatar
    ashley the girl 1279 (127) - 2015-10-10, 15:39
    i now that i not much points but i now that nothing scary is on this game

  • avatar
    MSKON (351) - 2015-09-29, 16:38
    omg my heart lol

More games you may like...
Cube Escape - The Mill
This is 'The Mill', the latest point and click room escape game in 'Cube Escape' series made by RustyLake. You…

Slender The 8 Pages
Slender The 8 Pages is the original survival horror game which takes the idea of the character, a tall, shadow…

Maryse
Maryse is an adventure point and click horror game with 2 endings. In one potential ending Maryse dies in her …

Five Nights At Freddy's: …
Sister Location is set in entirely new location called Circus Baby Pizza World. You are technician working la…

Memento
This is a live action game where you are in charge of the person from an overhead view. The game has clearly b…

Vapour: Borders of Purgat…
First-person adventure about warlock trapped in the foul depths of Purgatory. First-person adventure The ga…

Follow us

Top Players

X
Exit fullscreen