Anon
Register to earn points!
Login   Register

Ask The Spirits 2 - Don't Mess With The Dead

Ask The Spirits 2 - Don't Mess With The Dead
Ask The Spirits 2: One of the best ways to communicate with the dead and the world of Spirits is Ouija board or the Spirit Board.
Date added:
2016-10-05
Plays:
44455
Tags:
Rating:
Rating starRating starRating starRating starRating star

Ask The Spirits 2 - Don't Mess With The Dead

Ask The Spirits 2 - Don't Mess With The Dead

Ask The Spirits 2: One of the best ways to communicate with the dead and the world of Spirits is Ouija board or the Spirit Board.

This game takes you to the cemetery at the unknown person's grave so you can test the board and see if you can get some answers from it.

As you already know, you can ask the board some simple questions, such as "What is your name?", "When did you die?", "Is anybody there?", "How did you die?" and things like that.

The games expects you to enter your name and the date of birth, which you can fake of course, in case you don't feel like giving out your real name to the dead people.

If the board doesn't have an answer, it'll just skip it. But if you say something rude, for example if you type in an 'f' word, that will be a shortcut to your own grave.

But, if you play by the rules, you can get some interesting info about a guy or girl resting under the ground because the game shuffles these data randomly. Viola, died in accident at age 40, 4 kids, died with Victor. Sometimes the board just stops answering questions, for an unknown reason, probably a bug.

Diamond Dazzle TiaraDiamond Dazzle Tiara : Me: are you a faggot? The board: Yes YEEEEE

Rose_MikuRose_Miku : Lol, insulting the board is hilarious! ~Rose Miku

CreepyalexCreepyalex : Very silly but still fun, the jumpscares are really not necessary but it's fine

Queen Creep04Queen Creep04 : Sweet. I'm playing again lol. I asked if he was gay and he said Yes haha!

Secretly SatanSecretly Satan : i asked the spirits bra size and it said lonely.

MemeKitty16MemeKitty16 : Loved it was very fun to play enjoyed asking questions spooky!

Miss no nameMiss no name : it won't load :(

SpoopzMasterPinkySpoopzMasterPinky : My friend is a creep Him:are you a boy or a girl? Afraid:a girl Him:do you wanna have sex? Afraid:Yes he tells me:STEPHANIE!!JACKPOT!!WOOO!!

SpoopzMasterPinkySpoopzMasterPinky : Me:what's your name, Junior? Junior:Afraid Me:Well,afraid,do you bang? Afraid:No Me:Me neither :/

SpoopzMasterPinkySpoopzMasterPinky : this is sooo fahn

Diamond Dazzle TiaraDiamond Dazzle Tiara : Me: have you ever played undertale? Ouija Board: 154 years WTF xD Me: Did you played BATIM? Ouija board: 154 years Me: are you a furry? Ouija Board: Yes :O Haha

thecrazyonethecrazyone : when i ask it something, the thing twitches... o.o

s3ns3n : do you like porn ... yes haha

SpoopzMasterPinkySpoopzMasterPinky : do you like my little pony:friendship is magic? yes do you like rarity? nome too.she's mostly a bitch i agree :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Diamond Dazzle TiaraDiamond Dazzle Tiara : Me: Do u like my little pony friendship is magic? Ouija Board: No Whatt!? :O

Sans The SkeletonSans The Skeleton : Damnit i lost the game, but i enjoyed it (:

Sans The SkeletonSans The Skeleton : Me: Do you like anime? Ouija Board: Yes Me: Do you watch anime? Ouija Board: N Waaaaaat? :O

insxcurityinsxcurity : he doesnt like me, but my friend lmao 9/10

Diamond Dazzle TiaraDiamond Dazzle Tiara : Me: Do you like undertale? Ouija Board: Yes Omggggggggg

LithiumLithium : Good & funny game!

Angie BorisciaAngie Boriscia : that shit scared, i was playing this game at 8:08 pm. it knew i was playing at 8:08 pm wth

BriSlenderBriSlender : i didnt kill me.

Mike_Schmidt_FNAFMike_Schmidt_FNAF : Me: *asks* "Are you gay?" Ouija board: "Yes." Me: "Oh-"

Mike_Schmidt_FNAFMike_Schmidt_FNAF : So laggy- Dx

MirnesMirnes : Interestinng game :D

CrazyminyoongifanCrazyminyoongifan : good game!

MandehMandeh : this was really fun xD

UnicornFartsUnicornFarts : hola

CheesomiCheesomi : He Said Goodbye D:

CheesomiCheesomi : How Did I Die?

CheesomiCheesomi : Ooooh Shit

DarkAnglerDarkAngler : If you avoid personal questions, and act concerned about the ghost, sometimes it will just go to 'goodbye' without killing you.

MarklawrenceMarklawrence : hand some

cordeliacordelia : Haha sometimes the responses don't make a lot of sense though. I asked if his family was still alive and he answered with the number 5 wtf.

cute_but_scarycute_but_scary : nice game

scary_kidscary_kid : This was fun. best part is , you can ask bunch of questions and the ghost will respond, not just Yes or No question. I like it :) Good Game @dark, thanks for adding it :)

cordeliacordelia : Aw, I died. But cool game!

You must LOGIN or REGISTER FIRST to add comments.
  • avatar
    Diamond Dazzle Tiara (1724) - 2017-12-04, 03:10
    Me: are you a faggot?
    The board: Yes
    YEEEEE

  • avatar
    Rose_Miku (1225) - 2017-11-24, 17:07
    Lol, insulting the board is hilarious! ~Rose Miku

  • avatar
    Creepyalex (5244) - 2017-09-09, 12:57
    Very silly but still fun, the jumpscares are really not necessary but it's fine

  • avatar
    Queen Creep04 (135) - 2017-08-27, 17:49
    Sweet. I'm playing again lol. I asked if he was gay and he said Yes haha!

  • avatar
    Secretly Satan (152) - 2017-08-17, 08:14
    i asked the spirits bra size and it said lonely.

  • avatar
    MemeKitty16 (331) - 2017-08-17, 05:36
    Loved it was very fun to play enjoyed asking questions spooky!

  • avatar
    Miss no name (87) - 2017-06-15, 03:19
    it won't load :(

  • avatar
    SpoopzMasterPinky (2477) - 2017-05-07, 16:10
    My friend is a creep


    Him:are you a boy or a girl?
    Afraid:a girl
    Him:do you wanna have sex?
    Afraid:Yes


    he tells me:STEPHANIE!!JACKPOT!!WOOO!!

  • avatar
    SpoopzMasterPinky (2477) - 2017-05-07, 16:08
    Me:what's your name, Junior?
    Junior:Afraid
    Me:Well,afraid,do you bang?
    Afraid:No
    Me:Me neither :/

  • avatar
    SpoopzMasterPinky (2477) - 2017-05-07, 16:00
    this is sooo fahn

  • avatar
    Diamond Dazzle Tiara (1724) - 2017-05-07, 14:39
    Me: have you ever played undertale?
    Ouija Board: 154 years
    WTF xD

    Me: Did you played BATIM?
    Ouija board: 154 years

    Me: are you a furry?
    Ouija Board: Yes
    :O Haha

  • avatar
    thecrazyone (3081) - 2017-04-29, 23:12
    when i ask it something, the thing twitches... o.o

  • avatar
    s3n (1291) - 2017-04-09, 14:27
    do you like porn ... yes haha

More games you may like...
Being One - Episode 3 - D…
The Being One is a Psionic games series about you escaping secret facility which conducts experiments on vampi…

Deeper Sleep
Deeper Sleep is the sequel of the award-winning horror game called Deep Sleep. It is a point and click pixel a…

Shadow Tag
This is a game where you play a young man with a decidedly morbid look on his face, and you have to search for…

Five Nights At Freddy's: …
Sister Location is set in entirely new location called Circus Baby Pizza World. You are technician working la…

Ghostscape 3D
A paranormal journalist decides to investigate rumors about a local house haunting and immortalize few gory de…

Scary Maze Game
Scary Maze Game is a promoted as a game of skill and patience, but with a big scary twist at the end. While y…

Follow us

Top Players

X
Exit fullscreen